اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۱۹

تشدیدبازرسی های نظارت بر پروتکل های بهداشتی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ , بازدید: ۱۱۷۵
مطابق اعلام و گزارش ها ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا در واحد های عرضه مواد غذایی رعایت پروتکل های بهداشتی ۵۳ درصد می باشد .

همکارگرامی به  اطلاع می رساند بر اساس گزارشات اعلام شده در ستاد ملی کرونا 

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به شدت پایین امده و به ترتیب کمترین رعایت پروتکل ها را نانوایی ها با 48/65% ، تالارهای پذیرایی با 51/61% ، رستوران و فست فود و کافی شاپ و ... با 53/26% را به خود اختصاص داده اند .

لذا به منظور حفظ تامین امنیت جانی خود و خانواده و هم میهنان با رعایت بیش از 90 درصدی دستورالعمل ها و رویه های بهداشتی  و همچنین نکات پنجگانه (تزریق واکسن-استفاده از ماسک -تهویه مناسب -فاصله اجتماعی- شستشوی مستمر دست ها ) رعایت تمامی موارد تاکید می گردد.

لذا با توجه به اهمیت موضوع تا اطلاع ثانوی بازرسی ها و نظارت بر واحد های صنفی در قالب تیم های مشترک عملیاتی می گردد و حسب ابلاغ شماره 7/241/15841 مورخ 1400/11/24 برخوردهای قانونی با خاطیان و تعلل کنندگان در دستور کار فوری اتحادیه رستوران واقع گردید .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016